HOE REGISTREER IK EEN ACCOUNT?
+Je kunt een account aanmaken met behulp van social login of voer je eigen e-mail en wachtwoord in. Voor social login, klik op het Facebook of Google-pictogram op de registratiepagina. Afhankelijk van of je bent aangemeld bij de provider, wordt je gevraagd om in te loggen en toestemmingen toe te staan. Als je al bent aangemeld, wordt jouw account automatisch aangemaakt met de e-mail, voornaam en achternaam van je social account. Zo makkelijk is het!
Als je jouw eigen e-mail en wachtwoord wilt opgeven, volgt je de link naar 'Registreren' en voer je jouw gegevens op de pagina in. Bevestig je e-mail en wachtwoord in de opgegeven velden. Er wordt dan een e-mail verzonden met een veilige link om door te klikken en je e-mail te bevestigen. Klik op deze link, log vervolgens in met e-mail en wachtwoord, vul je voorkeuren en je nieuwe Heracles Account is klaar voor gebruik!
IK HEB DE BEVESTIGINGS EMAIL NIET ONTVANGEN?
+Als je een account hebt aangemaakt met jouw eigen e-mail en wachtwoord, sturen we je een bevestigingsbericht naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Terwijl je wacht, zie je de pagina 'In afwachting van bevestiging e-mail'. Wanneer je de bevestigings email ontvangt, zal er een veilige link 'klik hier' zijn in de email waarop je moet klikken om je e-mailadres te bevestigen. Hiermee wordt een nieuw browser tab geopend, zodat je voor het eerst met je e-mail en wachtwoord kunt inloggen. Dit is alleen om te controleren of het e-mailadres inderdaad van jou is.
Het kan een paar seconden tot minuten duren voordat de e-mail in je inbox komt. Als je de e-mail niet ontvangt, volg dan de volgende stappen:
- Controleer je junk- en spammappen.
- Zorg ervoor dat je geen mailbox hebt gebruikt die gedeeld kan worden, bijvoorbeeld info@, receptie@ of verkoop@ omdat deze niet geaccepteerd worden voor je Heracles account.
- Voeg email@mailing.heracles.nl toe aan de lijst met veilige afzenders en probeer het opnieuw te verzenden via de link 'klik hier om e-mail opnieuw te verzenden' op de pagina 'In afwachting van bevestiging e-mail'
Als je de pagina 'In afwachting van bevestiging e-mail' hebt verlaten en je wilt teruggaan om de bevestigings-e-mail opnieuw te verzenden, moet je opnieuw inloggen met je gekozen e-mail en wachtwoord. Als je jouw e-mail nog niet hebt bevestigd, zie je de 'In afwachting van bevestiging e-mail' pagina waar je op de link kunt klikken om opnieuw te verzenden.
Als geen van de bovengenoemde stappen werkt, neem dan contact op met de account@heracles.nl met jouw e-mailadres. In enkele gevallen kan de e-mail worden geblokkeerd door jouw e-mailprovider. Heracles kan dit controleren, zodat je rechtstreeks contact kunt opneemt met je serviceprovider.
IK KAN NIET OP DE LINK KLIKKEN IN DE BEVESTIGINGS E-MAIL
+Sommige e-mail clients of systemen kunnen de e-mail afleveren maar de mogelijkheid om op een link in de e-mail te klikken 'uitschakelen'. Als je de e-mail hebt ontvangen maar niet kunt klikken op de link, probeer dan het volgende:
- Voeg account@heracles.nl to your ‘safe sender’ list
- Klik met de rechtermuisknop op de link en selecteer uit de opties om 'hyperlink' te openen of 'hyperlink kopiëren' en deze in de adresbalk van je browser te plakken.
IK HEB ALLES GEPROBEERD MAAR NIETS LIJKT TE WERKEN
+Een ander alternatief is om je te registreren met je Facebook-account waarvoor geen e-mail validatie nodig is. Als je later een ander e-mailadres wilt gebruiken dan het e-mail adres van je social account, dien je dan je e-mailadres alsnog te valideren.
Klik hier om in te loggen.